اخبار مهماقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

فروش الکترونیکی “طرح دُریّن” با پوشش بیماری کرونا

اقتصادناب_شرکت بیمه نوین با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی خود درخصوص شیوع گسترده ویروس کرونا، بیمه‌نامه حوادث انفرادی تحت عنوان “طرح دُریّن” را به صورت الکترونیکی عرضه کرده است.

به گزارش اقتصادناب به نقل از بیمه نوین این شرکت بیمه‌نامه حوادث انفرادی با پوشش بیماری کرونا تحت عنوان “طرح دُریّن” را با همکاری شرکت فناوران بِه ترنج ارائه کرده است.

بیمه‌نامه حادثه”طرح دُریّن” در قالب سه طرح با پوشش­‌های بیمه‌ای و حق بیمه‌های متنوع به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور مشتریان، در سایت “به زندگی”  http://behzendegi.com (متعلق به شرکت فناوران به ترنج) به فروش می‌رسد.

در “طرح دُریّن”، پوشش‌های بیمه‌ای مختلفی همچون جبران هزینه­‌های درمانی ناشی از بیماری کرونا، پرداخت مستمری در صورت فوت بر اثر حادثه یا کرونا، از کارافتادگی،‌ نقص عضو و نیز هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه، که طی یک سال از زمان صدور بیمه‌­نامه برای شخص بیمه شده رخ داده باشند، در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، علاقه‌مندان می­‌توانند جهت آگاهی از شرایط این طرح با شماره تماس ویژه شرکت بیمه نوین  ۰۲۱۲۳۰۴۷ تماس حاصل کرده و همچنین با مراجعه به سایت “به زندگی” به آدرسhttp://behzendegi.com ، این بیمه‌نامه را به صورت الکترونیکی، خریداری کنند.

منبع:بیمه نوین

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا