اقتصاد و داراییبانک و بورسپول وسرمایه

عرضه‌های اولیه امسال بازار سهام به عدد ۲۰ رسید

اقتصاد ناب_تعداد ۹۱۰ میلیون سهم شرکت تامین سرمایه بانک ملت، فردا(چهارشنبه) به‌عنوان بیستمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.

به گزارش اقتصاد ناب، تعداد ۹۱۰ میلیون سهم معادل ۱۳ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه بانک ملت فردا(چهارشنبه، ۱۴ اسفند) به‌عنوان بیستمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، با نماد معاملاتی “تملت” در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۳۲۰تا ۳۴۰تومان برای هر سهم و با سهمیه ۵۰۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد. همچنین مدیر این عرضه نیز شرکت کارگزاری بانک ملت و متعهد عرضه شرکت‌های گروه مالی ملت و کارگزاری بانک ملت و متعهد خرید هم شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معین ملت با سقف تعهد خرید ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه می‌باشند.

این گزارش می‌افزاید: شرکت تامین سرمایه بانک ملت به عنوان پانصد و سی و ششمین شرکت پذیرفته شده در بورس برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

این شرکت در بخش “فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی”، گروه “فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی” و طبقه “فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی طبقه‌بندی نشده در جای دیگر” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و با نماد معاملاتی “تملت” روی تابلوی بورس اوراق بهادار نشسته است.

منبع:تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا