اخبار مهماقتصادیبیمهپیشخوان

صورت‌های مالی بیمه میهن تصویب شد

 

” اقتصادناب_مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت بیمه میهن برگزار و صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ این شرکت به تصویب سهامداران رسید. “

به گزارش اقتصادناب ، به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بیمه میهن با حضور بیش از ۸۹ درصد صاحبان سهام، حسابرس و بازرس قانونی، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی و اعضای هیات‌مدیره شرکت بیمه‌میهن برگزار شد.
براساس این گزارش، هیات رئیسه مجمع متشکل از ابراهیم حمیدی به‌عنوان رئیس مجمع، درفشی و خادم‌المله به‌عنوان ناظران مجمع و داریوش محمدی مدیرعامل شرکت به‌عنوان دبیر انتخاب شدند.
داریوش محمدی مدیرعامل بیمه میهن در گزارش خود به سهامداران عنوان کرد که برنامه هایی برای سالجاری و سال های بعد در نظرگرفته شده است که ضمن توسعه فعالیت های بیمه ای و سرمایه گذاری با درنظرگرفتن مدیریت ریسک و نیز بازیابی جایگاه شرکت در بازار با تاکید بر متوازن سازی پرتفوی به نحوی اقدام شود که زیان انباشته شرکت در سنوات آتی مستهلک شود.
در ادامه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص صورت‌های مالی و عملکرد شرکت در سال مالی ۹۷ قرائت و پس از بحث و تبادل نظر در مورد بندهای حسابرس و طرح سوالات از سوی برخی سهامداران حاضر در جلسه، صورت‌های مالی بیمه میهن به تصویب سهامداران رسید.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا