اخبار روزاقتصاد و داراییاقتصادیبانک و بورسدلار و ارزطلا وسکهپول وسرمایه

شاخص بورس در دو ماه چقدر رشد کرد؟

اقتصادناب_شاخص بورس از ابتدای امسال در مدت ۶۲ روز معاملاتی، با ثبت بیش از ۹۰۶ هزار واحد رشد، بازدهی ۱۷۶ درصدی را در این مدت نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده است.

 در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در سالجاری در مدت ۶۲ روز معاملاتی، تعداد ۵۳۵ میلیارد و ۹۹۳ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۵۷۶۲ هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال در ۷۸ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۱۸ دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۳۱۹ میلیارد و ۹۱۴ میلیون سهم به ارزش ۲۹۱۶ هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال در ۳۵ میلیون و ۵۷ هزار و ۱۲ نوبت در بازار اول، ۲۰۱ میلیارد و ۷۴۳۹۱۴ میلیون سهم به ارزش ۲۶۴۰ هزار و ۵۸۶ میلیارد ریال در ۴۲ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۱۶ نوبت در بازار دوم، ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار برگه به ارزش ۱۹ هزار و ۵۴۹ میلیارد ریال در ۵ هزار و ۳۴۸ نوبت در بازار بدهی، ۱۴۸۰ هزار قرارداد به ارزش ۲,۴۰۵ میلیارد ریال در ۵۳ هزار و ۹۸۲ نوبت در بازار مشتقه و ۱۴ میلیارد و ۳۱۵ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۸۳ هزار و ۵۳۳ میلیارد ریال در ۹۶۰ هزار و ۶۶۰ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۵۱۲ هزار و ۹۰۰و احد آغاز کرده است، تاکنون با ۹۰۶ هزار و ۵۵۳و احد رشد، معادل ۱۷۶.۷۵ درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۷۰۴ هزار و ۴۲۴ واحدی و شاخص بازار دوم با رشد یک میلیون و ۶۶۳ هزار و ۳۲و احدی به ترتیب ۱۹۴.۲ و ۱۵۲.۸۴ درصد افزایش داشته‌اند.

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا