اجتماعیاخبار مهماقتصادیبیمهویژهپول وسرمایهپیشخوان

سمینار آموزشی آشنایی با بیمه‌های بازرگانی و حقوق بیمه‌گذاران

اقتصادناب_موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (ITECC) یک سمینار آموزشی با عنوان «آشنایی با بیمه‌های بازرگانی و حقوق بیمه‌گذاران» برگزار ‌می‌کند.

 به گزارش اقتصادناب این دوره آموزشی چهار ساعته به منظور ارتقای آگاهی فعالان به اقتصادی از مهمترین قوانین و مقررات بیمه‌های بازرگانی و آشنایی با حقوق خریداران و ذینفعان بیمه برنامه‌ریزی شده است که در بیستم خرداد ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ برگزار خواهد شد.

تمامی مدیران، کارشناسان، بازرگانان، متصدیان حمل و نقل، شرکت‌های بیمه، متصدیان امور بندری و گمرکی، شرکت‌های بازرسی کالا، کارشناسان و مدیران شبکه بانکی کشور، قضات و وکلای دادگستری و دانشجویان و پژوهشگران عرصه بازرگانی و بیمه از جمله مخاطبان این سمینار آموزشی هستند که هدایت آن را محمدحسین غریب برعهده خواهد داشت.

سرفصل‌های آموزشی تعیین شده در این سمینار نیز موضوعاتی چون خلاصه مبانی، اصول و کلیات بیمه‌های بازرگانی (مسئولیت، آتش‌سوزی، باربری و…) انواع بیمه‌های بازرگانی و قواعد کاربردی حاکم بر صنعت بیمه، تغییراتی که در قوانین بیمه از نظر خریداران بیمه دور ‌می‌ماند، تبیین مهمترین تکالیف بیمه‌گران (شرکت‌های بیمه) و بیمه‌گذاران (خریداران و ذینفعان)، مهمترین نکات در زمان اعلام خسارت و ارائه مدارک به شرکت‌های بیمه و تبیین جایگاه قانونی نمایندگان، کارگزاران و ارزیابان خسارت‌های بیمه‌ای را در بر ‌می‌گیرد.

متقاضیان حضور در این سمینار آموزشی باید فرم ثبت‌نام را دریافت و تکمیل کرده و به همراه سایر مدارک مورد نیاز از طریق نمابر به شماره ۸۸۱۰۷۷۶۲ و یا پست الکترونیک به آدرس edu@tccim.ir ارسال کنند. متقاضیان می‌توانند از طریق لینک انتهای همین خبر به صورت آنلاین در این دوره و دیگر دوره‌های آموزشی اتاق تهران ثبت‌نام کنند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۸۱۰۷۷۳۲ و ۸۸۱۰۷۷۲۳ تماس بگیرند. لازم به ذکر است با توجه به محدودیت فضای موجود، اولویت حضور در این دوره آموزشی با آن دسته از علاقمندانی است که زودتر فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

دریافت فرم ثبت‌نام

ثبت‌نام آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا