اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

روند مثبت ارزش سهام بیمه آسیا به ویژه در روزهای اخیر نشان‌دهنده آینده باثبات و روند رو به افزایش ارزش سهام بیمه آسیا است

 

اقتصادناب_این گزارش می‌افزاید: درآمد بیمه آسیا از محل حق بیمه سهم نگهداری در نیمه نخست سال ۹۹ در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشدی ۳۴ درصدی را تجربه کرده و بالغ بر ۲۶ هزار و ۷۹۸ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال شده است. این شرکت در ۶ ماه ابتدای امسال ۳۱ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال خسارت به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان پرداخت کرده است.

صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت نشان می‌دهد که درآمد سرمایه‌گذاری از محل ذخایر فنی بیمه آسیا رشدی ۵۷۰ درصدی در نیمه ابتدایی امسال نسبت به نیمه نخست سال گذشته را تجربه کرده و سود ناخالص فعالیت‌های بیمه‌ای این شرکت هم ۱۲۸ درصد قد کشیده است.

روی سهام بیمه آسیا حساب کنید

هدف شرکت بیمه آسیا در بازار بیمه، حفظ سهم خود در بازار با افزایش تولید حق بیمه و گزینش مناسب ریسک و افزایش سهم بیمه‌های زندگی عنوان شده که با افزایش سرمایه این شرکت به میزان بیش از ۱۰۰۰ درصد می‌توان شاهد حضور پرقدرت بیمه آسیا به ویژه در بازار بیمه اتکایی کشور بود. روند مثبت ارزش سهام بیمه آسیا به ویژه در روزهای اخیر نشان‌دهنده آینده باثبات و روند رو به افزایش ارزش سهام بیمه آسیا است چرا که سهامداران این شرکت بیش از آنکه روی نوسانات گذرا و موقت ناشی از تحولات بازار سهام حساب کنند، روی ارزش واقعی و پایداری سودآوری سهام بیمه آسیا سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

حالا که سازمان حسابرسی کل کشور تایید کرده که حساب بیمه آسیا شفاف است، احتمال اینکه پیش‌بینی‌ها از آینده سهام بیمه آسیا با تعدیل منفی مواجه شود، عملا منتفی است چرا که همه نسبت‌های مالی و ذخایر قانونی این شرکت در سطح مطلوب قرار دارند و به همین دلیل فعالان بازار سهام از اینکه یک شرکت بیمه‌ای حساب و کتاب‌اش از حداکثر شفافیت و بدون ابهام مالی برخوردار است، استقبال می‌کنند و به سراغ آن می‌روند.

 

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا