اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

رشد پایدار بیمه میهن در نه ماهه سالجاری

 

“اقتصادناب_ مدیرعامل بیمه میهن از رشد پایدار ۷۰ درصدی و شاخص های عملکردی مثبت از ابتدای سالجاری در این شرکت خبر داد. “

به گزارش خبرگزاری اقتصادناب به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، داریوش محمدی این مطلب را در گردهمایی فصلی مدیران ستادی و شعب که با هدف بازخوانی اهداف و بررسی و تبیین مسائل جاری شرکت برگزار شده بود، عنوان کرد.

مدیرعامل بیمه میهن با ارائه گزارشی از فعالیت های یکساله اخیر شرکت، به بررسی و تجزیه و تحلیل آن پرداخت و عملکرد شرکت را مطلوب و آن را نتیجه انسجام، همگرایی و تلاش آحاد کارکنان شرکت دانست و بر حفظ اتحاد و همدلی آنان در دستیابی به اهداف تاکید کرد.

وی حق بیمه تولیدی در نه ماهه سالجاری را حدود دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال بود، رشد بیش از۷۰ درصد را نشان می دهد.

محمدی گفت شرکت بر بسیاری از مشکلات گذشته فائق آمده و اکنون در همه حوزه ها اتفاقات خوبی رقم خورده است، بطوریکه صورت های مالی شفاف، پرداخت خسارت ها بویژه در حوزه درمان بروز شده و اکثر شاخص های عملکردی بهبود یافته است.

وی با قدردانی از تلاش های کارکنان ستادی و شعب و نیز شبکه فروش، وفاق و همدلی بین آنان را از عوامل کلیدی موفقیت های شرکت دانست و افزایش مسئولیت پذیری و مشارکت هر چه بیشتر در تحقق اهداف و
برنامه های شرکت را خواستار شد.

مدیرعامل بیمه میهن فروش متوازن و منطقی و وصول مطالبات را دو بال مهم و اساسی شرکت خواند و گفت همه باید روی این دو اصل متمرکز شویم و اهداف شرکت را تا پایان سال تحقق بخشیم. وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همت تمامی مدیران و کارکنان، روند رو به رشد شرکت همچنان تداوم یابد.

رئیس هیئت مدیره بیمه میهن نیز در این مراسم توسعه و بهبود وضعیت شرکت را مستلزم رسیدگی به وضعیت بیمه گذاران بویژه پرداخت سریع و بموقع خسارات زیاندیدگان دانست و بر خدمات دهی مطلوب به بیمه گذاران با برخورد خوش و روی گشاده تاکید کرد.

ابراهیم حمیدی با اشاره به اینکه سود حاصل از بیمه گری حدود ۱۰ درصد است گفت دست اندرکاران باید بدنبال کسب پرتفوهای بزرگ و سوده و در عین حال کم ریسک باشند و با سرمایه گذاری منابع آن، برای سهامداران و ذی نفعان سود ایجاد کنند.

وی بررسی و پرداخت خسارات معوق را گام مهم و حیاتی برای شرکت دانست و گفت کارکنان باید نظم و انضباط مالی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا به مرور خسارات معوق پرداخت شود.

حمیدی همچنین نقش آموزش های هدفمند در توانمندسازی کارکنان را مورد تاکید قرار داد و گفت این امر در بهبود عملکرد آنان و حل مشکلات شرکت تاثیرگذار است.

در این گردهمایی که با حضور معاونان و مدیران ستادی و شعب در هتل المپیک تهران برگزار شد، مشاور برنامه ریزی مدیرعامل و معاون فروش و توسعه بازار نیز به بررسی و تجزیه و تحلیل وضعیت فروش شرکت و عملکرد شعب پرداختند.

روسای شعب نیز در این جلسه به بیات نقطه نظرات، چالش ها و فرصت های پیش رو پرداختند و راهکارها و رهنمودهای لازم در این زمینه ارائه گردید.

منبع:بیمه میهن

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا