اخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

رشد تولید بیمه‌های اموال در بیمه دانا

“اقتصادناب_ مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۷ موفق به تحقق ۱۰۵ درصدی بودجه پیش‌بینی شده خود شده است. “

به گزارش اقتصادناب،  مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۷ موفق به تحقق ۱۰۵ درصدی بودجه پیش‌بینی شده خود شده است.
به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، مسعود رستم‌پور با ارائه گزارشی از عملکرد فنی شرکت در سال گذشته و مقایسه آن با عملکرد فنی تعدادی دیگر از شرکت‌ها افزود: رشد حق بیمه تولیدی بیمه دانا در بیمه‌های اموال بالغ‌بر ۳۴ درصد است؛ در حالی که این رشد در شرکت بیش از ۲۶درصد بوده که حکایت از افزایش آهنگ رشد در بیمه‌های اموال دارد.
مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا، با ارائه نمودار سهم مدیریت‌های این شرکت از میزان شکایات واصله افزود: بنا به اطلاع واصله و برخی آمار منتشره، میانگین مدت پاسخگویی به شکایات در صنعت بیمه ۲۸روز بوده، درحالی‌که این میانگین زمانی در سال ۱۳۹۷در بیمه دانا به۱۴روز رسیده است.

رستم‌پور در پایان، با اشاره به اجرایی شدن طرح مهر دانا در کشور و آثار مثبت آن در افزایش سهم شرکت در بازار گفت: این طرح یکی از عوامل موثر در افزایش نقدینگی وکاهش مطالبات شرکت خواهد بود.

مسعود رستم‌پور با ارائه گزارشی از عملکرد فنی شرکت در سال گذشته و مقایسه آن با عملکرد فنی تعدادی دیگر از شرکت‌ها افزود: رشد حق بیمه تولیدی بیمه دانا در بیمه‌های اموال بالغ‌بر ۳۴ درصد است؛ در حالی که این رشد در شرکت بیش از ۲۶درصد بوده که حکایت از افزایش آهنگ رشد در بیمه‌های اموال دارد. مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا، با ارائه نمودار سهم مدیریت‌های این شرکت از میزان شکایات واصله افزود: بنا به اطلاع واصله و برخی آمار منتشره، میانگین مدت پاسخگویی به شکایات در صنعت بیمه ۲۸روز بوده، درحالی‌که این میانگین زمانی در سال ۱۳۹۷در بیمه دانا به۱۴روز رسیده است. رستم‌پور در پایان، با اشاره به اجرایی شدن طرح مهر دانا در کشور و آثار مثبت آن در افزایش سهم شرکت در بازار گفت: این طرح یکی از عوامل موثر در افزایش نقدینگی وکاهش مطالبات شرکت خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا