اخبار مهماقتصادیبیمهپیشخوان

دست دوستی پژوهشکده بیمه و مؤسسه آموزش عالی اکو

 

“اقتصادناب_ با حضور دکتر حمید کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه و دکتر آتوسا گودرزی رئیس مؤسسه آموزش عالی اکو ، تفاهم نامه همکاری میان پژوهشکده بیمه و مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو در محل پژوهشکده بیمه امضا شد. “

به گزارش اقتصادناب، دکتر کردبچه، در مراسم امضای این تفاهم نامه، هم‌افزایی ظرفیت های علمی طرفین را برای صنعت بیمه کشور بسیار جدی دانست.

وی با اشاره به تمرکز بیمه اکو بر دانش بیمه ای، گفت: خوشبختانه شرایط مناسبی برای استفاده از فرصت های مطالعاتی صنعتی مطابق آیین‌نامه‌های موجود فراهم شده است و پژوهشکده و شرکت‌های بیمه بدین منظور از اعضای هیأت علمی مؤسسه اکو برای همکاری مستقیم در قالب فرصت‌های مطالعاتی صنعتی استقبال می‌کنند.

دکتر کردبچه از همکاری اعضای هیأت علمی دو طرف در قالب پروژه استاد راهنمایی مشترک در پایان‌نامه‌های دانشجویی اشاره سخن به میان آورد و افزوود: پژوهشکده بیمه به عنوان مرجع تخصصی تحقیقات بیمه‌ای کشور می‌تواند در این همکاری بر اثر و کاربردی شدن پایان‌نامه‌ها مؤثر باشد.

رئیس پژوهشکده بیمه ضمن ضروری دانستن تشکیل کارگروه‌های مشترک برای سخنرانی‌های دوره‌ای و همایش‌های کوچک، اعلام کرد: می‌توان به گونه ای برنامه ریزی کرد تا فرصت برای حضور اعضای هیأت علمی پژوهشکده بیمه در دوره‌های مرتبط با معرفت‌افزایی و دانش‌افزایی که مطابق با برنامه‌‌های وزارت علوم طراحی شده است فراهم گردد.

در این نشست، دکتر آتوسا گودرزی رئیس مؤسسه آموزش اکو ضمن استقبال از طرح‌های پیشنهادی پژوهشکده بیمه، همکاری طرفین را فرصت بسیار مهمی برای همکاری علمی دو سویه طرفین برشمرد و ابراز امیدواری کرد با نشست‌های کارشناسی نمایندگان دو طرف، ابعاد اجرایی این همکاری فراهم گردد.

رئیس مؤسسه آموزش اکو در زمینه حمایت از پایان‌‌نامه‌ها گفت: در نشست‌های ویژه ارایه گزارش پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی توسط دانشجویان، باید زمینه را برای حضور کارشناسان صنعت بیمه و شرکت‌‌های مختلف فراهم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا