اخبار مهماقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

در سال ۱۳۹۷ : عملکرد بیمه نوین از سود میلیاردی تا هزینه میلیاردی

 

“اقتصادناب_ شرکت بیمه نوین که رئیس هیئت مدیره آن، علیرضا بلگوری همان مدیرعامل بانک اقتصادنوین است، در سال ۱۳۹۷ در حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه پرسنل ۵۶۱ نفری خود کرده است که به طوری میانگین سهم هر نفر ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می شود. “

به گزارش اقتصادناب، شرکت بیمه نوین که بانک اقتصاد نوین و تامین سرمایه نوین به ترتیب با ۲۰% و ۱۸% بزرگترین سهامداران آن هستند، سال موفقی را پشت سر گذاشت. طبق اسناد مالی این شرکت توانست در صورت های مالی تلفیقی خود، سود خالص ۴۲ میلیارد تومانی را به ثبت برساند که نسبت به سال گذشته در حدود ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

شرکت بیمه نوین که رئیس هیئت مدیره آن، علیرضا بلگوری همان مدیرعامل بانک اقتصادنوین است، در سال ۱۳۹۷ در حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه پرسنل ۵۶۱ نفری خود کرده است که به طوری میانگین سهم هر نفر ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می شود.

هرچند که هیئت مدیره بیمه نوین در سال ۱۳۹۷ در حدود ۶ میلیارد تومان سود قابل تخصیص داشته است ولی برخی از اقلام هزینه های این شرکت جای تامل دارد. به طور مثال این شرکت در سال گذشته، در حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان صرف پذیرائی و آبدارخانه کرده است که این هزینه از بسیاری از اقلام از جمله حق بیمه، حمل و نقل، حق مشاوره و کارشناسی، اینترنت، سفر و ماموریت و … بیشتر است.

منبع:بیمه نوین/نبض بازار

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا