اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

خانواده شهدای مدافع سلامت بیمه عمر می‌شوند

به گزارش اقتصادناب_رضایی گفت: صندوقی وجود دارد که خسارت‌های ناشی از شهادت مدافعان سلامت را به خانواده هایشان پرداخت میکند، این صندوق خانواده‌های این افراد را تحت پوشش بیمه عمر قرار می‌دهد.

محمد رضایی مدیر عامل بیمه ایران در گفت و گو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه ، در خصوص آخرین تمدید بیمه نامه‌ها به خصوص بیمه‌های شخص ثالث، اظهار کرد: با توجه به بخشنامه‌ای که در تاریخ ۲۱ اسفند ۹۸ منتشر و مقرر شد که بیمه گذاران تا ۱۵ اردیبهشت بدون مراجعه به مراکز بیمه، تحت پوشش قرار بگیرند. این دستورالعمل ابلاغ شد و در حال حاضر تمام دفاتر بیمه ملزم هستند تا به آن عمل کنند.

وی ادامه داد: بیمه گذارانی که دارای بیمه عمر هستند، اصلا نگران نباشند، زیرا بدون مراجعه به نمایندگی‌های بیمه، تا ۱۵ اردیبهشت می‌توانند از بیمه خود استفاده کنند.

رضایی افزود: ضروری است بعد از ۱۵ اردیبهشت تمام بیمه گذاران با هماهنگی شبکه فروش به شعب مراجعه کرده و نسبت به پرداخت بیمه خود اقدام کنند. همچنین بیمه نامه‌ای جدید تحت عنوان بیمه سپاس برای تشکر از کسانی که در عرصه خدمات و درمان فعالیت دارند ارائه شده است که در اختیار این زحمت کشان قرار میگیرد.

وی بیان کرد: همچنین صندوقی وجود دارد که خسارت‌های ناشی از شهادت عزیزان زحمت کش به خانواده هایشان پرداخت می‌شود و خانواده‌های این عزیزان تحت پوشش بیمه عمر قرار خواهند گرفت.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: ما از همان اول به تمام شعب بیمه اعلام کردیم که هزینه  بیماری کرونا مشمول پرداخت بیمه تکمیلی شد. هم چنین بسته بودن دفاتر بیمه بعد از تاریخ ۱۵ اردیبهشت تمدید نخواهد شد و لازم است بیمه گذاران برای تمدید و پرداخت اقساط خود به دفاتر بیمه پرداخت کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا