اخبار مهماقتصادیبیمهپیشخوان

جزئیات برنامه ملی بیمه‌پزشکان‌ میهن‌

مدیر عامل بیمه میهن افزود:در این برنامه عملیاتی، بسته کاملی از انواع بیمه های اموال و اشخاص با شایسته ترین خدمات بیمه ای در شان جامعه پزشکی، ارائه شده است

زالی تصریح کرد: در دسترس بودن یک برنامه جامع بیمه ای، از انتظارات برحق و دیرین جامعه پزشکی بوده است که پس از ماهها بررسی کارشناسی و‌تعامل و مساعدت مسئولان بیمه میهن، برای اولین بار در کشور برای شاغلان جامعه پزشکی در سراسر ایران، در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادناب داریوش محمدی مدیرعامل بیمه میهن با اشاره به برنامه ملی بیمه پزشکان میهن گفت: با همکاری و تعامل جمعی از نخبگان صنعت بیمه از یک سو و جمعی از نخبگان جامعه پزشکی، برنامه ملی بیمه پزشکان برای اولین بار در صنعت بیمه کشور طراحی و اجرا شده است.

وی تصریح کرد: گروه هدف این برنامه تمامی شاغلان نظام سلامت کشور در مطب ها، بیمارستان‌ها، مراکز و‌ موسسات پزشکی وابسته،سازمانها،نهادها،انجمنها و NGOهای فعال در حوزه سلامت کشور می باشد.

مدیرعامل بیمه میهن افزود: در این برنامه عملیاتی، بسته کاملی از انواع بیمه های اموال و اشخاص با شایسته ترین خدمات بیمه ای در شان جامعه پزشکی، ارائه شده است.

محمدی گفت: این طرح یکی از بهترین طرحهای بیمه ای جهت ارائه خدمات مناسب به جامعه پزشکی کشور است. وی با اشاره به ابعاد مختلف خدمات ارائه شده در این برنامه گفت: یکی دیگر از بخشهای برنامه ملی بیمه پزشکان ، بیمه درمان تکمیلی در سه طرح طلایی ،نقره ای و برنزی می باشد. در این طرح کسانی که بیمه پایه هم ندارند (تامین اجتماعی یا خدمات درمانی) می‌توانند از بیمه نامه درمان تکمیلی بیمه میهن استفاده کنند.

دکتر علیرضا زالی رییس قطب علوم اعصاب کشور و‌ رییس کل سابق سازمان نظام پزشکی ، ضمن ابراز تشکر از بیمه میهن برای طراحی و اجرای این طرح، برنامه ملی بیمه پزشکان‌میهن را یک برنامه کاملا عملیاتی توصیف کرد.

دکتر زالی تصریح کرد: در دسترس بودن یک برنامه جامع بیمه ای، از انتظارات برحق و دیرین جامعه پزشکی بوده است که پس از ماهها بررسی کارشناسی و‌تعامل و مساعدت مسئولان بیمه میهن ، برای اولین بار در کشور برای شاغلان جامعه پزشکی در سراسر ایران، در دسترس قرار گرفته است.

دکتر زالی با بیان مشخصات و اهمیت بیمه نامه های ارائه شده در این طرح افزود: ۱۵بیمه نامه متنوع در این برنامه، در دسترس جامعه پزشکی است که برای تک تک این بیمه نامه ها، تعرفه‌های رقابتی و خدمات بیمه ای ممتاز لحاظ شده است.

با توجه به اهمیت بیمه های مسئولیت حرفه ای برای شاغلان جامعه پزشکی، به ویژه پس از آنکه بیمه مسئولیت حرفه ای در قالب قانون برنامه ششم توسعه برای کلیه شاغلان پزشکی الزامی و اجباری شده است لذا بخشی از ویژگی های ممتاز این برنامه،در بیمه نامه مسئولیت حرفه‌ای به عنوان نیاز فوری و الزامی جامعه پزشکی متجلی شده است. به نحوی که بهترین ،ارزان‌ترین،جامع ترین و فنی ترین پوشش بیمه های مسئولیت توسط بیمه میهن تدارک دیده شده که جبران خسارت بدون نیاز به رای محاکم قضایی، جبران خسارت بر مبنای دیه به قیمت روز ‌و نیز توجه ویژه و خاص به قشر دستیاران و رزیدنت ها از جمله مزایای بیمه مسئولیت حرفه ای بیمه میهن می باشد.

در ادامه ابراهیم حمیدی رییس هیات مدیره بیمه میهن گفت: بیمه میهن در طراحی و اجرای این برنامه صرفا اهداف تجاری و اقتصادی و بازاریابی را دنبال نمی کند،بلکه بخشی از این برنامه در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی ماست. وی افزود تمام مراحل ارائه بیمه نامه ها و نیز خدمات در زمان پرداخت خسارت به صورت متمرکز توسط شرکت سپید جامگان میهن مدیریت می‌شود و تمامی نمایندگی های بیمه‌میهن در اجرای این برنامه ملی مشارکت فعال دارند.

شایان ذکر است اعضای محترم جامعه پزشکی و کلیه شاغلان نظام سلامت کشور می‌توانند از جزییات کامل هریک از بیمه نامه های موجود در این برنامه ،به روش الکترونیکی و‌بدون مراجعه حضوری و از طریق تماس با شماره های

۸۶۰۲۳۶۷۳ و ۸۶۱۲۵۸۶۲ و ۸۸۳۹۷۱۰۵ و کانال تلگرامی bime_sj_mihan@ مطلع و بیمه نامه های مورد نیاز خود را سفارش داده و دریافت‌نمایند

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا