اخبار مهماقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

جزئیاتی از بیمه نامه درمان خانواده بیمه سامان

اقتصادناب_حق بیمه این بیمه نامه ها که در شش طرح مختلف طراحی شده، از ۱۹۵ هزار تومان تا سه میلیون تومان متغیر است، بنابراین واضح است که بیمه سامان اجازه داده هر کس با هر میزان توانایی مالی، بتواند خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کند

به گزارش اقتصادناب، به گفته مقامات وزارت بهداشت، ۸۰ درصد مردم توان مراجعه به بیمارستان خصوصی را ندارند. این طبیعتا ناشی از هزینه های سرسام آور استفاده از خدمات بیمارستان های خصوصی است، اما یک بیمه خصوصی با ارائه طرحی، زمینه بهره مندی آحاد مردم از امکانات درمانی بخش خصوصی را فراهم کرده است.
کاهش هزینه درمان همواره یکی از مهمترین دغدغه های خانواده های ایرانی بوده است. متاسفانه بیمه های پایه در این زمینه پوشش های کاملی ندارند و مردم مجبورند یا هزینه های درمان را از جیب خود بپردازند و یا به دریافت خدمات نامطلوب اکتفا کنند.
برای حل این مشکل، شرکت بیمه سامان راه حال جدید و مناسبی اندیشیده و آن کاهش هزینه های پرداختی برای درمان با خرید بیمه نامه تکمیلی برای خانواده های کم جمعیت و یا پرتعداد است.
وجود بیمه نامه تکمیل درمان ، با شرایط یکسان و غیرقابل تغییر برای سنین مختلف و گروه های مختلف اجتماعی  یکی از گرفتاری های مردم در انتخاب بهترین گزینه برای شرایط جسمانی موجود خود بوده است و این شرایط یکسان برای همه گروه ها و سنین هزینه اضافی به خانواده ها تحمیل کرده بود و دست کم عامه مردم توانایی خرید این بیمه نامه را نداشتند.
شرکت بیمه سامان اخیرا این تصور عمومی را از بین برده و با ارائه طرح متنوع بیمه درمان خانواده، زمینه بهره مندی سطوح مختلف درآمدی و گروه های سنی مختلف را از خدمات قابل ارائه در بیمارستان های خصوصی را فراهم کرده است.
نقطه قوت این بیمه نامه ها نه تنها طراحی آن برای طبقات درآمدی مختلف جامعه است، بلکه افراد بدون بیمه گر پایه نیز   می توانند از آن استفاده کنند.
بیمه نامه درمان خانواده بیمه سامان که به صورت خانوادگی نیز قابل خریداری است، همه افراد بدو تولد تا ۷۰ ساله را تحت پوشش قرار می دهد.
حق بیمه این بیمه نامه ها که در شش طرح مختلف طراحی شده، از ۱۹۵ هزار تومان تا سه میلیون تومان متغیر است، بنابراین واضح است که بیمه سامان اجازه داده هر کس با هر میزان توانایی مالی، بتواند خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کند.
هزینه خدمات بستری در بیمارستان، جراحی، زایمان، نازایی، ویزیت، دارو، هزینه های پاراکیلینیکی و رفع عیوب انکساری چشم ، خدمات آزمایشگاهی، همه در طرح های بیمه درمان تکمیلی شرکت بیمه سامان قابل جبران اند.
شرکت بیمه سامان حتی به همین هم اکتفا نکرده و تخفیف های قابل توجهی برای خریداران این بیمه نامه ها در نظر گرفته است. به طور مثال کسانی که حق بیمه ها را به صورت نقدی بپردازند از ۱۰ درصد تخفیف، کسانی که بیمه نامه عمر سامان را خریداری کرده اند از ۱۰ درصد تخفیف، خانواده های بیش از سه نفر عضو از ۱۵ درصد تخفیف و خانواده هایی که بیش از سه نفر عضو دارند و بیمه عمر سامان را نیز خریداری کرده اند از ۲۵ درصد تخفیف در حق بیمه درمان تکمیلی سامان      بهره مند خواهند شد. علاقمه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بیمه سامان و یا نمایندگان این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.

منبع:بیمه سامان

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا