اخبار روزاخبار مهماستارت آپ هااقتصادیصنعت،معدن و تجارتپول وسرمایه

تولید چرخ منوبلوک نقش موثری در خودکفایی صنعت ریلی دارد

وزیر راه و شهرسازی در بازدیداز هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی :

اقتصادناب_وزیر راه و شهرسازی از غرفه ایدرو و شرکت های تابعه در هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی بازدید کرد .در این دیدار گزارشی از فعالیت های ایدرو در راستای مدیریت طرح تامین ۲۰۰۰ دستگاه واگن مترو برای ۹ کلانشهر ارایه شد.

به گزارش اقتصادناب محمد اسلامی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای ایدرو در نوسازی و توسعه صنایع ریلی و ایجاد زنجیره تامین تجهیزات اصلی واگن های مترو در کشور گفت : تولید چرخ منوبلوک نقش موثری در خودکفایی صنعت ریلی دارد.

اسلامی با اشاره به افزایش توجه به صنعت حمل و نقل ریلی و زیرساخت‌های ریلی در سالهای اخیر افزود: برای توسعه ریلی باید صنایع ریلی شکوفا شود و امروز باید این صنایع فعال‌تر شوند و گسترش تولید داخل و تولید رقابت‌پذیر در دستورکار باشد.

 

شرکت مجتمع صنعتی اسفراین از شرکت های تابعه ایدرو به طور آزمایشی تولید چرخ منوبلوک را به روش آهنگری شده طبق استانداردهای بین المللی آغاز کرده و از طریق مذاکره با شرکت های بین المللی تولید انبوه چرخ های منوبلوک را با مشارکت ایدرو را شروع کرده است. چرخ منوبلوک از تجهیزات تشکیل دهنده واگن های باربری و مسافربری است.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل ریلی در امروز تا ۲۲ خرداد ماه سال جاری با حضور بیش از ۱۷۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دائر است .

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا