اخبار مهماستانهااقتصاد و داراییاقتصادیبانک و بورسبیمهپول وسرمایهپیشخوانکرمانشاه

توسعه کمی و ارتقای کیفی خدمات در اولویت برنامه های شرکت بیمه تجارت نو است

قشقاوی مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه تجارت نو اظهار داشت؛

اقتصادناب_قاسم قشقاوی بازدید از مراکز تحت پوشش بیمه تجارت نو و ملاقات  با سهامدارن عمده شرکت را آغازسفر استانی به کرمانشاه و نشست خبری اصحاب رسانه و بازدید از مراکز و شعب نمایندگان کرمانشاه را خاتمه سفر استانی اعلام نمود.

مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه تجارت‌ نو تصریح کرد؛ یکی از برنامه‌های کوتاه مدت ما افزایش کمی و ارتقای سطح فنی نماینده هاست که این امر در اولویت برنامه های بلندمدت ما است.منابع انسانی جزعی از سرمایه های شرکت بیمه تجارت نو است و بزرگترین سیاست ما حفظ همین منابع انسانیست.

قشقاوی یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی جوامع را استفاده مردم از بیمه دانست و از رسانه‌ها خواست در راستای تقویت و ترویج استفاده از بیمه در میان مردم تلاش بیشتری کنند.

به گزارش اقتصادناب قاسم قشقاوی عصر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های استان کرمانشاه با اشاره به نفود کلام و تعداد بالای مخاطبان رسانه‌ها، افزود: شرکت‌های بیمه‌ای اگرچه در این راستا فعالیت‌هایی دارند اما به تنهایی و بدون همکاری و هم افزایی رسانه‌ها نمی‌توانند فرهنگ بیمه را در جامعه نهادینه کنند.
وی توضیح داد که نماینده‌های شرکت بیمه تجارت نو به عنوان شبکه‌های مویرگی در جامعه موضوع ترویج فرهنگ بیمه را در قالب آموزش و تبلیغات مجازی پیگیری می کنند و در این راه به همکاری رسانه ها نیاز داریم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شرکت بیمه تجارت نو به صورت رسمی از سال ۹۵بعد از اخذ مجوز از بیمه مرکزی فعالیت بیمه گری خود را آغاز کرده است، گفت: سهام‌داران معتبر و خوب مانند بانک تجارت ، پست بانک، نفت و گاز پارسیان و آستان قدس رضوی از سهامداران عمده ما هستند که این پشتوانه سهام داری خیلی به ما کمک در راستای ارایه خدمات بیمه ای به مشتریان کمک می کند.در کرمانشاه تعامل بسیار خوبی بین سهامدارن و بیمه تجارت وجود دارد.

قشقاوی افزود طی این سفر استانی تفاهم نامه برای ارائه خدمات و تعامل بیشتر بین نظام بانکداری و بیمه صورت گرفت که زمینه های فعالیت های مشترک را فراهم خواهد آورد.

وی با اشاره به اینکه از بدو تاسیس شرکت بیمه تجارت نو تلاش بر این بوده که هر استان یک شعبه داشته باشیم، اظهار داشت: اکنون ۳۰ شعبه  و۸۰۰ نماینده در سراسر کشور داریم و توسعه کمی و ارتقای کیفی خدمات در اولویت برنامه ها است.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه اکنون با ۶ پرسنل فعالیت انجام می دهیم و تعداد نماینده های ما ۲۵ نماینده و نماینده های عمر هم با ۱۱ نماینده کار را پیش می بریم.
قشقاوی افزود: استان کرمانشاه یکی از شعب موفق بیمه تجارت نو در کشور است و مدیران استان با سیاست های شرکت پیش می روند و ما از عملکمرد آنها راضی هستیم.
وی ارایه خدمات کیفی به مشتریان و جلب رضایت آنها را در اولویت فعالیت های بیمه تجارت نو در کشور دانست و گفت: در این راستا از همه ظرفیت ها از جمله فضای مجازی استفاده بهینه می بریم.

مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه تجارت‌نو در بخش دیگری از سخنانش به پرداخت خسارات سیل به مددجویان کمیته امداد در استان های سیل زده در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰ درصد خسارت های حادث شده در سیل را شرکت بیمه تجارت نو پرداخت و مبلغ قابل توجهی را به عنوان پیش پرداخت خسارت به مدد جویان ارائه کرده است.

او پرداخت این خسارت را یکی از افتخارات این شرکت دانست و افزود: رویکرد ما بر مشتری مداری است.
وی همچنین از این شرکت بیمه ای به عنوان یک شرکت هوشمند نام برد و اظهار داشت: ما در بحث خدمات آنلاین یکی از شرکت هایی هستیم که دارای بیشترین مراکز درمانی طرف قرار داد در سطح کشور هستیم که برای رسیدن به این جایگاه زیرساخت های لازم را ایجاد کرده ایم.
وی همچنین توضیح داد که تجارت نو اولین شرکتی است که خود را با کرونا وفق داده به طوریکه حضور فیزیکی کارشناس را صفر کردیم و با برنامه ای که طراحی کردیم خسارت دیدگان می توانند از نقاط آسیب دیده عکس بگیرند و دیگر نیازی به حضور کارشناس نیست و با این اقدام مشتری مداری را به عینه اجرا کردیم.
او با بیان اینکه تجارت نو در تمام رشته های بیمه ای اجازه فعالیت دارد و محدودیت نداریم، گفت: ما به دنبال رشد هیجانی پرتفوی نیستیم به دنبال حفظ سهم بازار و ارتقا کیفیت خدمات بیمه ای هستیم.

وی به حضور این شرکت در بازار سرمایه به نام «بنو» اشاره کرد و افزود: یک تیم حرفه ای این سهم را مدیریت می کند و در تلاطم های کنونی بازار سرمایه و اصلاح های اخیر به دلیل رویکرد حرفه ای سهم را مدیریت کرده ایم و اسیر رشد هیجان نشده ایم.

قشقاوی در پایان به نیابت از مدیر عامل و هیات مدیره شرکت بیمه  تجارت نو  از تمامی سکانداران رسانه که در امر نشر خبر تلاش بسیاری نموده اند تقدیر و تشکر نمود.

تنظیم:سارامهاجرانی

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا