اخبار مهماستانهااقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوانکرمانشاه

تبلور قابلیت ها و ظرفیت های بیمه ایران با اتکا به روابط عمومی کارآمد

تبلور قابلیت ها و ظرفیت های بیمه ایران با اتکا به روابط عمومی کارآمد

اقتصادناب_تمام قابلیت ها و ظرفیت های بیمه ایران با اتکا به روابط عمومی کارآمد است که تبلور یافته و بروز می کند.

 دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران با بیان مطلب فوق در دیدار با دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی های مناطق شرکت سهامی بیمه ایران، افزود: این قابلیت ها و ظرفیت ها و حتی ماموریت سازمان ها با همت روابط عمومی ها باید به خوبی در اختیار مخاطبان و ذینفعان قرار گیرد.

 به گزارش اقتصادناب از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر رضایی با تشکر از اقدامات مهم انجام شده در روابط عمومی بیمه ایران، ارتباط هرچه بیشتر روابط عمومی های بیمه ایران در استان ها را بسیار مهم دانست و گفت: نوآوری، انگیزه بالا و دلبستگی به حرفه ارتباطات می تواند نیروهای روابط عمومی را به چهره های صاحب امضای این مجموعه بدل کرده و برخورداری از تخصص در حرفه روابط عمومی می تواند این نهاد تاثیر گذار را به «برند» تبدیل کند.

وی با تاکید بر این ضرورت که روابط عمومی شرکت باید از سوی مدیریت ها و زیر مجموعه های آنها در جریان تمامی رویدادها و اتفاقات قرار گیرد، انتقال شفاف پیام های بدنه سازمان و رویدادهای برون سازمانی توسط روابط عمومی به مسئولان رده بالاتر را یک حرکت موثر ارتباطی خواند که باید توسط روابط عمومی، ساماندهی و تقویت شود و اضافه کرد: پیشگیری از بروز مشکلات برای شرکت در گروی برخورداری از روابط عمومی پرقدرت و توانمند است؛ انتظار از روابط عمومی بسیار بالاست و زمانی که نگاه ها نوآورانه و بیان هنرمندانه باشد، می توان فنی ترین، پیچیده ترین و تخصصی ترین مفاهیم را برای مخاطبان و آحاد جامعه تشریح و قابل درک کرد.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اینکه اطلاع رسانی گسترده و یکپارچه می تواند علاوه بر معرفی بهتر فعالیت های صنعت بیمه از صرف هزینه های موازی نیز بکاهد، اظهار کرد: هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های روابط عمومی بخش های مختلف بیمه ای و نهاد های مرتبط با فرهنگ سازی و ایجاد شبکه های ارتباطی به تسریع در امر همگانی شدن این صنعت کمک می کند.

دکتر رضایی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه تکرار هدفمند پیام های بیمه ای می تواند در ذهن مخاطبان تاثیر قابل تاملی برجای گذارد و به اصطلاح در ذهن آنان نهادینه شود، اضافه کرد: با توجه به گستردگی و قدرت نفوذ فضای مجازی در افکار عمومی باید برای حضور موثرتر در این فضا، برنامه ریزی دقیق و تلاش گسترده ای صورت گیرد.

 انتقال سریع و درست مشکلات به مدیرعامل و سایر مدیران، استفاده از تمامی ظرفیت های استانی، ضرورت رصد روزانه و بهره گیری از فضای مجازی در تحقق اهداف، امیدبخشی، اطلاع رسانی صحیح، دقیق و سریع نیز ازدیگر تاکیدات مدیرعامل بیمه ایران دراین دیدار صمیمانه بود.

در این نشست، دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی های مناطق شرکت سهامی بیمه ایران نیز به تشریح دیدگاه ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا