اخبار مهماقتصادیبیمهپیشخوان

تبدیل مجموعه ای از خدمات بیمه ای به محصولاتی ملموس برای مردم

پیشنهاد رئیس کل بیمه مرکزی در غرفه سامان تدبیر حامی؛

اقتصادناب_سلیمانی ضمن توجه ویژه به این محصول با ارائه پیشنهادی عنوان داشت: تبدیل خدمات بیمه ای به محصولات ملموس برای مردم گام موثری در ایجاد نواوری و فرهنگ سازی خدمات محصوب می شود در این راستا پیشنهاد می گردد این محصول علاوه بر کالاهای دیجیتال به پوشش ریسک سایر محصولات بیمه ای نیز تسری یابد

سامان تدبیر حامی ارایه دهنده پوشش های بیمه ای شرکت بیمه سامان برای  کالاهای دیجیتال با حضوری متفاوت در نمایشگاه الکامپ و ارایه محصولات نوین بیمه ای گامی موثر در معرفی پوشش های نوآورانه بیمه ای مطابق با سلیقه بازار برداشت.

به گزارش اقتصادناب رئیس کل بیمه مرکزی با حضور در غرفه سامان تدبیر حامی ضمن ابراز خرسندی از تلاش شرکتها برای ارایه پوشش های بیمه ای خلاقانه، بر ضرورت حرکت صنعت بیمه به سوی تولید پوشش های نوآورانه و مبتنی بر زیر ساخت دیجیتال تاکید کرد.
در حاشیه دیدار رئیس کل بیمه مرکزی ازغرفه سامان تدبیر حامی که مرکز تخصصی صدور و پشتیبانی بیمه نامه های تجهیزات اکترونیکی شرکت بیمه سامان است ، محصول بیمه ای این شرکت که تحت عنوان برند سامان حامی در قالب کارت ها و بسته بندی های جذاب جهت پوشش ریسک کالاهای دیجیتال به بازار عرضه می شود، مورد توجه قرار گرفت.
گفتنی است ، دکتر سلیمانی ضمن توجه ویژه به این محصول با ارائه پیشنهادی عنوان داشت: تبدیل خدمات بیمه ای به محصولات ملموس برای مردم گام موثری در ایجاد نواوری و فرهنگ سازی خدمات محصوب می شود در این راستا پیشنهاد می گردد این محصول علاوه بر کالاهای دیجیتال به پوشش ریسک سایر محصولات بیمه ای نیز تسری یابد.
گفتنی است ، در پی این پیشنهاد رئیس کل بیمه مرکزی، مدیریت سامان تدبیر حامی با هماهنگی با شرکت بیمه سامان در راستای تکمیل زنجیره خدمات خود عملیاتی ساختن این پیشنهاد را به زودی در دستور کار قرار می دهد.
بر اساس این گزارش، سامان تدبیر حامی حدود هفت سال پیش آغاز بکار کرده و پس از مدت ها تحقیق و مطالعه درباره محصولات نوین بیمه ای، از حدود ۲ سال پیش سامان حامی و زیر برندهای آن را با هدف فرهنگ سازی خدمات بیمه ای و در جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه با تولید کالاهای ملموس در زندگی مردم به همراه تسهیلات و خدمات ویژه روانه بازار کرده است. این محصول دارای پشتیبانی بین المللی از کشور کانادا است و ایرانی را هر جای دنیا که باشد حمایت می کند.
این محصول بیمه ای تخصصی کالاهای دیجیتال مانند تلفن همراه ، تبلت ، ساعت هوشمند ، لپ تاپ ، کنسولهای بازی ، نمایشگرهای خانگی ، سیستم های صوتی و تصویری  … را تحت پوشش بیمه ای قرار می دهد و می تواند سرآغازی برای تولید محصولات تخصصی بیمه ای باشد.
گفتنی است این پوشش های بیمه فراتر از خدمات گارانتی و مکمل آن محسوب می شود.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا