اجتماعیاخبار روزاخبار مهماستانهاکرمانشاه

بی تفاوتی شرکت گاز و سرگردانی مردم؟!

در پی گزارشات وارده؛

 

اقتصادناب_در مورخ ۱۵ دی ماه ۹۹ ساعت ۷ صبح هنگام خروج از منزل متوجه تجمع همسایگان شدم که دلیل این تجمع قطع گاز بدلیل سرقت شبانه علمک ‌و رگلاتوربود.

بدنبال این ماجرا پس از تماس با امور مشترکین اداره گاز و اطلاع رسانی در این خصوص به ما اطلاع دادند که باید ابتدا به پلیس ۱۱۰ گزارش دهید.
به همین دلیل ابتدا با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و با تنظیم صورتجلسه و تایید پاسگاه محل، به امور مشترکین اداره گاز واقع در میدان جمهوری مراجعه کردیم. بماند که برای رسیدن تا این مرحله بیش از دو ساعت وقت صرف شد.

در مراجعه به امور مشترکین اداره گاز،کارکنان این اداره از خود سلب مسئولیت کرده و حاضر به پاسخگویی به ما نشدند و مسئولین مربوطه با برخورد بسیار بد ما را به مراجع بالاتر ارجاع دادند.

از طرفی اعلام کردند که باید بدهی تمام مشترکین این انشعاب پرداخت شود تا ما دستور لازم جهت وصل کردن ریگلاتور را صادر کنیم .
با توجه به اینکه پاسخ درستی دریافت نکردیم به اداره گاز استان مراجعه و در آنجا هم متاسفانه هیچکدام از کارمندان مربوطه پاسخ درستی به ما ندادند و تاکید کردند که باید ابتدا تمام بدهی را پرداخت کنید تا نسبت به درخواست شما اقدامی صورت گیرد.

هر چه ما اصرار کردیم که دست کم طبق قانون رفتار کنید توجهی نشد. از مسئولین شرکت گاز خواستیم طبق قانون حداقل انشعاب منازلی که بدهی ندارند را وصل و منازل بدهکار را وصل نکنید. اما به این درخواست هم توجهی نشد و مسئولین شرکت گاز گفتند یا همه بدهی باید پرداهت شود یا اصلا گاز این انشعاب وصل نخواهد شد.و در پایان هم گفتند بروید هر کاری از دستتان بر میاید کوتاهی نکیند.

ماهم به همراه سایر همسایگان به حراست مراجعه کردیم و خواستار دیدار مدیر کل شدیم که متاسفانه بازهم با بی احترامی مواجه شدیم که نگذاشتند مدیر را ببینیم تا این موضوع را به گوششان برسانیم .

آیا چنین رفتاری دراین فصل سرد با مردم مظلوم این شهر که با هجوم بیکاری، مشکلات اقتصادی و بی کفایتی برخی مدیران روبرو هستند شایسته و بایسته است؟؟؟؟؟

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا