اخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

بیمه دی سومین شرکت خصوصی بیمه ای کشور در تولید حق بیمه

 

اقتصادناب_شرکت بیمه دی طبق صورت های مالی شش ماهه و نه ماهه سال جاری خود که به تازگی بر روی(سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران بورس و فرابورس) ،کدال  منتشر شده است، در بین شرکت های بیمه ای خصوصی رتبه سوم در تولید حق بیمه را کسب نموده است.

به گزارش اقتصادناب به  نقل از روابط عمومی و امور بین الملل این شرکت ؛ براساس صورت های مالی شش ماهه حسابرسی شده منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۷شرکت بیمه دی در سامانه کدال،حق بیمه صادره شرکت حدود ٢ هزار و ۵٢٢ میلیارد ریال و خسارت پرداختی بالغ بر ١١ هزار و ١٠٨ میلیارد ریال بوده است.

طبق این گزارش در دوره عملکردی مزبور ضریب خسارت (سهم کل شرکت) برای کلیه رشته ها ۵۲/۹۹ درصد و ضریب خسارت (سهم نگهداری) شرکت برای کلیه رشته ها ٧١ درصد اعلام شده است.

براساس اطلاعات شرکت اصلی در شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور به ازای هر سهم ١٠٠ ریال و براساس اطلاعات صورت های مالی تلفیقی به ازای هر سهم ١٨١ ریال سود محقق شده است.

بیان این نکته حائز اهمیت است طبق آمار عملکرد نه ماهه منتهی به سی ام آذر ماه امسال که از طریق سامانه کدال انتشار یافته، صدور حق بیمه شرکت بیمه دی (سهامی عام)، به مبلغ ٢٨ هزار و ٢٩۴ میلیارد ریال و پرداخت خسارت آن به مبلغ ١٧ هزار و ٧۴١ میلیارد ریال بوده است که عمده ترین افزایش این حق بیمه صادره نسبت به دوره شش ماهه، منظور شدن حق بیمه های صادره مربوط به قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا