اجتماعیاخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت جرحی به یک مصدوم

اقتصادناب_بیمه آرمان بابت خسارت جرحی یک مصدوم حادثه رانندگی در کرمان، بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت به خانواده زیان دیده پرداخت کرد.

به گزارش اقتصادناب_از روابط عمومی بیمه آرمان؛ منصور برهانی نژاد سرپرست شعبه کرمان در مراسم اعطای چک پرونده خسارت جرحی به خانواده زیان دیده که با حضور فرماندار، امام جمعه و رئیس شورای شهر نرماشیر از توابع استان کرمان و مدیران امور شعب و روابط عمومی بیمه آرمان در محل زندگی مصدوم برگزار شد، ضمن ابراز همدردی با این خانواده گفت: خوشبختانه خودروی مقصر حادثه تحت پوشش شرکت بیمه آرمان بوده و این شرکت پس از دریافت مدارک و قطعی شدن رأی دادگاه نسبت به ایفای تعهدات پس از اخذ مجوزهای لازم اقدام کرده است.

فرماندار و امام جمعۀ نرماشیر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از این اقدام رضایت بخش بیمه آرمان در تسکین آلام خانواده زیاندیده، بیمه را موجب امنیت، آرامش و آسایش خاطر خانواده ها دانستند و خواستار توجه مردم به پوشش های بیمه ای و نیز توجه مسئولان به توسعه چتر حمایتی بیمه در میان احاد مردم و در سطح کشور شدند.
این پرونده مربوط به تصادف یک کودک ۵ ساله بود که در تصادف با یک خودرو سواری دچار مصدومیت شدید شده و در حال حاضر در بستر بیماری است و زندگی نباتی دارد.
بر اساس رأی صادرۀ از سوی دادگاه، دیه زیان دیده به میزان ۴۴۷.۳۳ درصد تعیین شده بود که چک زیان دیده طی تشریفات قانونی به خانواده مصدوم تحویل و پرونده مختومه گردید.
نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا