اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

بیست‌وششمین همایش ملی بیمه و توسعه با حضور ریاست محترم جمهوری در حال برگزاری است.

اقتصادناب_بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه، با موضوع «افزایش ضریب نفوذ بیمه؛ چالش‌ها و راهکارها» در دو روز ۱۲ , ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۸ و در دو بخش نشست‌های علمی و نشست‌های عمومی صنعت بیمه برگزار می شود.

به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، نشست‌های علمی در روز دوازدهم آذر ماه جاری ساعت ۸ الی ۱۶ در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا(س) و با حضور رییس کل و اعضای هیات عامل و مدیران بیمه مرکزی، دبیرکل و هیات رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت‌های بیمه، روسای انجمن‌های صنعت بیمه، محققین و استادان پژوهشکده، صنعت بیمه و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، در روز نخست همایش، مجموع مطالعات و مقالات مورد تایید در کمیته علمی در قالب ۹ پنل تخصصی ارائه و بررسی خواهد شد. اعضای این پنل‌ها متشکل از اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیران و صاحبنظران صنعت بیمه، استادان و پژوهشگران دانشگاه و پژوهشکده بیمه هستند.
این گزارش می‌افزاید: در روز نشست‌های علمی، پنل‌های تخصصی موضوعات «ضریب نفوذ بیمه، حقایق و واقعیت‌های آماری»،«نقش فرهنگ در ضریب نفوذ بیمه»، «نقش محرک‌های انگیزشی، بازاریابی و رضایت‌مندی مشتریان در ضریب نفوذ بیمه»،«نقش قیمت تمام شده، سیاست‌های قیمتی و خدمات پس از فروش بر ضریب نفوذ بیمه»، «محصولات بیمه‌ای، نیازسنجی و انطباق محصولات بیمه‌ای با نیازهای مشتری- بیمه‌های اموال و مسئولیت»، «محصولات بیمه‌ای، نیازسنجی و انطباق محصولات بیمه‌ای با نیازهای مشتری- بیمه‌های اشخاص»، «نقش ساختار بازار و نهادها در ضریب نفوذ بیمه»،«نقش توسعه برون مرزی، ارتباطات بین‌المللی و رونق تولید در ضریب نفوذ بیمه»، «نقش فناوری اطلاعات در ضریب نفوذ بیمه» را بررسی خواهد کرد.
بنابراین گزارش، نشست‌های صنعت، در سیزدهم آذر ماه ، ساعت ۸ الی ۱۷:۳۰ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌گردد. برنامه صبح همایش طبق روال سالانه در بخش نخست به سخنرانی مقامات عالیرتبه و معرفی چهرۀ ماندگار سال ۱۳۹۸ صنعت بیمه اختصاص دارد و در بخش دوم گزارشی از حقایق آماری ضریب نفوذ بیمه ارائه خواهد شد. برای اولین بار در همایش سال جاری، برنامه‌های ویژه‌ای برای طرح و بررسی موضوعات حرفه‌ای و فنی صنعت بیمه در قالب ۸ پنل حرفه‌ای در بعدازظهر روز دوم همایش در نظر گرفته شده است. برنامه‌ریزی محتوایی و اجرایی این پنل‌ها توسط سندیکای بیمه‌گران و انجمن حرفه‌ای صورت گرفته است.
پنل های تحت مدیریت سندیکای بیمه گران ایران در قالب موضوعاتی مانند: «شبکه فروش و چالش‌های آن در توسعه بیمه و ضریب نفوذ بیمه؛ نمایندگان شرکت‌های بیمه»، «شبکه فروش و چالش‌های آن در توسعه بیمه و ضریب نفوذ بیمه؛ شبکه کارگزاری بیمه»، «فرصت ها و چالش‌های توسعه بیمه زندگی و افزایش ضریب نفوذ»، «ارزیابی ریسک، خسارت و اکچوئری در بیمه»برنامه ریزی شده است.
همچنین پنل‌های تحت مدیریت انجمن حرفه‌ای به موضوعاتی مانند،«تحول دیجیتال و افزایش ضریب نفوذ بیمه»،«اصلاح ساختار و افزایش ضریب نفوذ بیمه»،«حفظ حقوق بیمه‌گذاران عامل افزایش ضریب نفوذ»،«نوآوری فنی و افزایش ضریب نفوذ بیمه»اختصاص دارد.
یاد آور می‌شود، جزئیات بیشتر موارد مرتبط با این نشست ها از طریق سایت همایش به آدرس http://seminar26.irc.ac.ir/ قابل مشاهده است.

منبع:پژوهشکده بیمه

 

این همایش هم اکنون با حضور ریاست محترم جمهوری در حال برگزاری است ….

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا