اجتماعیاخبار روزاخبار مهماقتصادیصنعت،معدن و تجارتویژهپول وسرمایه

ایدرو و پژوهشگاه صنعت نفت تفاهمنامه همکاری امضاء کردند

اقتصادناب_سازمان گسترش و نوسازی ایران  و پژوهشگاه صنعت نفت در خصوص توسعه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تفاهم­نامه همکاری امضاء کردند .

به گزارش اقتصادناب ، این تفاهم­نامه را بهزاد اعتمادی قائم مقام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و جعفر توفیقی رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در حاشیه ۲۴ نمایشگاه نفت،‌گاز، پالایش و پتروشیمی به امضاء رساندند.

محورهای اساسی این تفاهمنامه توسعه صنایع نفت ،‌گاز و پتروشیمی با استفاده از فناوریهای پژوهشکده صنعت نفت و زیر ساخت های مهندسی و صنعتی ایدرو و همچنین توسعه همکاریهای بین الملی است .

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت با اشاره به اینکه ایدرو یک سازمان ریشه دار و دارای نقش پررنگ در توسعه صنایع مختلف و تجربیات ارزشمند است ابراز امیدواری کرد این تفاهمنامه مقدمه ای برای توسعه همکاریهای دو جانبه باشد .

جعفر توفیقی افزود : پژوهشگاه صنعت نفت با توانمندیهای ارزشمند و پژوهشگرانی در تراز بین المللی و سابقه خوب در توسعه فناوریها است و بسیاری از فناوریها را در صنعت نفت کشور به اجرا در اورده است.

توفیقی تصریح کرد شرایط امروز کشور ایجاب می کند مراکز پژوهشی  و صنعتی بیش از پیش تعاملات فی مابین را  افزایش دهند تا بتوانیم در شرایط کنونی خلاء شرکت های بین المللی را پر کنیم.

بهزاد اعتمادی قائم مقام ایدرو نیز در این  مراسم با اشاره به این که صنعت نفت از اساسی ترین صنایع کشور است گفت:‌ با بهره مندی از پتانسیل های علمی خوب پژوهشگاه صنعت نفت و توانمندیهای  ایدرو خواهیم توانست ایده ها را به محصول و تجاری سازی کنیم و این گام موثری در رونق تولید است.

در این مراسم مدیران امور بین الملل و ارتباطات ایدرو؛ همچنین مدیران پژوهشگاه صنعت نفت حضور داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا