اجتماعیاخبار مهماقتصادیویژهکرمانشاه

اقتصادناب_کرمانشاه؛راه حلی برای اصلاح مدیران ناکارامد

گروه استان‌ها/ کرمانشاه، به گزارش اقتصاد ناب از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در جلسه اقتصاد مقاومتی از عدم حضور مدیران در این جلسه برآشفته شده و نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

 این بار اولی نیست که مدیران دولتی جلسات مهمی همچون شورای اشتغال مدیریت بحران، اقتصاد مقاومتی و… را جدی نگرفته و نهایتا برای پر کردن فرم حضور و غیاب( رفع تکلیف) نماینده‌ای را به جلسات فرستاده‌اند، نادیده گرفتن شان و حساسیت جایگاه مدیریت در این مملکت بی‌شک خیانت آشکار به مردم، خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرانی که برای شرکت کردن در جلسه تن خود را به زحمت نمی‌اندازند هیچ شک و تردیدی نیست که در عملکرد قابل قبولی در زمینه کاری خویش ندارند.

آن دسته از مدیران مسؤول که متاسفانه در استان کرمانشاه با وجود به آمار بالای بیکاری کم نیستند با خیالی آسوده به رفتار غلط خویش ادامه می‌دهند که خبرگزاری فارس استان کرمانشاه چند بار در زمینه‌ها مشابه گزارشات انتقادی در این خصوص منتشر کرده است.

استاندار کرمانشاه در موقع مختلف با هشدارهای تند مدیران را تهدید به عزل و برکناری کرده است که هر بار در رسانه‌ها عتاب وخطاب وی منتشر شده است.

استاندار کرمانشاه بارها و بارها مدیران دولتی را که در مواردی همچون کم‌کاری و سهل‌انگاری تهدید به برکناری کرده ولی حتی یک مورد نمود عینی در این خصوص به اطلاع مردم نرسیده است وقتی که گفته‌های مدیریت ارشد استان فقط به یک تهدید توخالی شبیه باشد نتیجه همین می‌شود که  مدیران با زیرپا گذاشتن اصول مدیریتی و رعایت نکردن شان وی به کمترین وظیفه خود عمل نکرده و در جلسه اقتصاد مقاومتی شرکت نمی‌کنند.

البته این موضوع باید ریشه‌یابی شود که استاندار و تیم وی چقدر موضوعاتی همچون اشتغال و اقتصاد مقاومتی را جدی گرفته‌اند که امروز انتظار دارند مدیران زیرمجموعه تمام قد در جلسات حضور داشته باشند.

استان کرمانشاه با داشتن ظرفیت‌های بیشمار و… در رسانه‌ها آن‌قدر گفته شد که به یک قصه تکراری شبیه است آیا با والی‌گری هوشنگ بازوند رشد جهش و تغییر مثبتی پیدا کرده است؟ آیا استاندار کرمانشاه کارنامه و عملکرد قابل قبولی برای افکار عمومی دارد؟ آیا واقعا وضعیت فعلی زیبنده کرمانشاه است؟ آیا واقعا نمی‌شود وضعیت بهتری نسبت به وضعیت فعلی ایجاد کرد؟.

برافروختن استاندار کرمانشاه در جلسه اقتصاد مقاومتی نگارنده را به یاد این شهر انداخته،

گوهر خود را هویدا کن؛ کمال اینست و بس
خویش را در خویش پیدا کن؛ کمال اینست و بس

چند می‌گویی سخن از درد و رنج دیگران
خویش را اول مداوا کن؛ کمال اینست و بس

شاید انتخاب صحیح مدیران، اقدامات به دور از سیاست‌زدگی، استفاده از نظرات نخبگان و کارشناسان و تلاشی جهادی اگر صورت می‌گرفت وضعیت استان کرمانشاه در شرایط مناسبی قرار می‌گرفت.

امید است، فرکانس بالای صدای استاندار در مواردی موجب ایجاد ارتعاش در صندلی مدیرانی شود که در عین بی‌کفایتی با خیال راحت لم داده و وقت می‌گذرانند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا