اجتماعیاخبار مهماقتصادیبیمهمناسبتیویژهکرمانشاه

اقتصادناب_کرمانشاه؛تمجید استاندار کرمانشاه از عملکرد بیمه ایران

 

اقتصادناب_استاندار کرمانشاه با تمجید از عملکرد بیمه ایران در زلزله این استان گفت: بیمه ایران انصافا عملکرد بسیار خوبی در رابطه با زلزله آبان ماه سال ۹۶ و زلزله آذر امسال داشت و بنا به گزارش های رسیده، فرمانداران و مردم مناطق زلزله زده عموما از عملکرد بیمه ایران در جبران خسارت بیمه شدگان رضایت داشته اند.

به گزارش اقتصاد ناب، هوشنگ بازوند در گفتگو با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه گسترش فرهنگ بیمه نیاز به همت و همکاری تمام متولیان امور فرهنگی کشور اعم از صدا وسیما ، ستاد مدیریت بحران و صنعت بیمه دارد، گفت: اگربیمه به فرهنگ تبدیل نشود ، این قبیل خسارت ها و گرفتاری های ناشی از وقوع بلایای طبیعی ادامه خواهد داشت.

وی افزود : بحث بیمه مسکن شهری و روستایی و حتی بیمه محصولات کشاورزی باید به عنوان یک فرهنگ در سراسر کشور نهادینه شود.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: در کشورهای توسعه یافته بیمه به عنوان یک اولویت کاری محسوب می شود و یکی از نمادها و شاخص های توسعه یافتگی است اما، در کشور ما مردم خیلی از بیمه استقبال نمی کنند و متاسفانه خسارتش را هم می بینند.

مهندس بازوند با اظهار امیدواری نسبت به اینکه دریافت انواع پوشش های بیمه ای در کشور ما به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، اضافه کرد: زلزله اخیر کرمانشاه علی رغم خسارتهایی که وارد کرد، پیام جدی و خوبی داشت؛ به این معنا که آندسته از مردمی که اموال شان را بیمه کرده بودند خیلی زود مشکلاتشان را حل کردند و خسارتشان جبران شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه بعد از زلزله اخیر کرمانشاه بسیاری از مردم مشتاق شده اند تا نسبت به بیمه اموال خود در مقابل حوادث اقدام کنند گفت: مردم هر چه بیشتر به سمت بیمه بروند مطمئن باشند سود و منفعت این حرکت به خودشان می رسد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا