اجتماعیاخبار مهماقتصادیبیمهتهرانمناسبتیویژهپیشخوان

افتتاح و راه اندازی شعبه بیمه “ما” در شرق تهران

 

 

اقتصادناب_به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، مراسم افتتاحیه با حضور مدیرعامل، رییس هیات مدیره، معاونین و تعدادی از نمایندگان استان تهران  با هدف توسعه بازار و دسترسی هرچه بهتر بیمه گذاران،  شعبه بیمه “ما” در این منطقه از استان برگزار شد.

به گزارش اقتصادناب حجت بهاری فر، مدیرعامل بیمه “ما”  در این مراسم با اشاره به نقش پررنگ شبکه فروش بر لزوم حمایت از شعب و نمایندگان تاکید کرد و گفت: توانایی و بالندگی شبکه فروش،‌ شکوفایی فروش از لحاظ کمی و کیفی را به دنبال خواهد داشت و ضعف آن نیز سبب پریشانی در عرضه بیمه می شود.در صورت بهره مندی حداکثری از ظرفیت های بانک ملت به عنوان سهامدار عمده،می توانیم منافع کلیه ذینفعان را تامین کنیم.

وی افزود: کار شبکه فروش با فروش بیمه‌نامه آغاز می‌شود و حفظ و نگهداری مشتری و ارائه خدمات مناسب در صورت وقوع خسارت گام بعدی در توسعه بازار انحصاری توسط شرکت‌ بیمه “ما” است.

دکتر حمید تاجیک رییس هیات مدیره بیمه “ما” هم در این مراسم از فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت در حوزه بیمه‌های خرد و سودده، ، گسترش فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری و وصول به موقع مطالبات گفت و خاطر نشان کرد این موضوعات بسیار حائز اهمیت دانست که باید بر لزوم دانش افزایی و مدیریت دانش آن تاکید داشت.

صالح شیری، معاون شبکه فروش و توسعه بازار نیز ضمن تشریح برنامه های کلان شرکت،تلاش برای رسیدن به پورتفوی پیش بینی شده را بسیار مهم دانست.

نشانی شعبه بیمه ما در شرق تهران:تهرانپارس، خ ۱۴۲ غربی، بین اتوبان باقری و فلکه اول، پلاک ۱۹۲

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا