اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

اغلب نمادهای گروه بیمه در کف قیمت و صف فروش قرار گرفت

به گزارش اقتصادناب، پس از قطع امید کامل سهامداران از تغییر روند بازار صبح امروز انتشار خبرهایی همچون احضار وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس به کمیسیون اقتصادی مجلس و سپس انتشار خبر تقدیم استیضاح وزیر اقتصاد به مجلس، با وجود افت حدود ۱۹ هزار واحدی با خریدهای سنگین حقوقی ها و یا به بیان بهتر با تکمیل خرید حقوقی ها روبرو شد و اغلب سهم ها پس از نوسان کامل در بازار روزانه خود نزدیک به سقف های قیمتی نیز رسیدند.

بر این اساس شاخص کل نیز ضمن جبران کامل افت روزانه خود با ورود به محدوده مثبت با رشد اندک ۳۸۵ واحدی نیز همراه شد و بر فراز ارتفاع یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۶۱۰ واحد ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز امروز برخلاف شاخص کل در مسیر نزولی قرار گرفت و با ثبت افت روزانه ۶ هزار و ۴۶۲ واحدی در ارتفاع ۲۸۱ هزار و ۶۲۸ واحد قرار گرفت.

تحولات روز سهام گروه بانکها و موسسات اعتباری

سهام گروه بانکی امروز پس از مدتها ریزش و از دست رفتن حمایت های معتبر،با افزایش تقاضا همراه شد.

بر این اساس نیمی از سهام این گروه اعم از لیدر و غیر لیدر توانستند بر مدار رشد قرار گیرند.

معاملات سهم بانک تجارت(وتجارت) امروز نیز پُرحجم ظاهر شد و با ثبت معاملات یک هزار و ۱۳۶ میلیون سهمی با وجود پایانی متعادل ۱.۶۳ درصدی منفی در آخرین معاملات در صفر تابلو قرار گرفت.

امروز سهم سه دلاری بانک صادرات(وبصادر) پس از حجم معاملات ۴۵۸ میلیونی توانست بر مدار رشد قرار گیرد و با ثبت معاملات مثبت ۳.۴۹ درصدی در واپسین دقایق از بازار به کار خود پایان دهد.

سهم بانک پارسیان(وپارس) امروز با حجم معاملات ۳۶۱ میلیونی بالاتر از لیدر پیشکسوت سهام بانکی یعنی وبملت قرار گرفت و با وجود پایانی اندک منفی خود با معاملات لحظه آخری مثبت ۱.۴۷ درصدی چراغ صف خرید فردا را روشن کرد.

اما بیشترین ارزش معاملات امروز در سهام گروه بانکی نصیب وتجارت با ۲ هزار و ۷۴۴ میلیارد ریال شد و پس از آن سهام بانک صادرات با یک هزار و ۶۶ میلیارد ریال و بانک ملت با ۹۷۸ میلیارد قرار گرفتند.

تحولات روز سهام گروه بیمه و صندوق های بازنشستگی

گروه سهام بیمه ای به دلیل کوچک بودن اغلب شرکت ها و چرخش اقبال بازار بر صنایع بزرگتر و سهام شاخص ساز امروز با افت در اغلب سهام خود روبرو شد.

به طوری که اغلب نمادهای این گروه در کف قیمتی و حتی در صف فروش قرار گرفتند.

بیمه البرز امروز با حجم معاملات ۸۷ میلیونی در کف قیمتی روزانه قرار گرفت.پس از آن سهم ومعلم با حجم معاملات ۳۳ میلیونی و نوین با حجم معاملات ۳۰ میلیونی به ترتیب به معاملات منفی ۴.۲۷ درصدی و مثبت ۱.۱۸ درصدی رسیدند.

ارزش معاملات نماد ودی با ۴۴۷ میلیارد ریال بیش از سایر نمادهای این گروه بود.پس از آن معاملات نماد کوثر با ۴۲۱ میلیارد ریال و البرز با ۳۸۲ میلیارد سهم در رده دوم و سوم بیشترین ارزش معاملات روز نمادهای بیمه ای قرار گرفتند

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا