اخبار مهماقتصادیبیمهپیشخوان

اعزام کارکنان بیمه سامان به دوره های آموزشی خارج از کشور

اقتصادناب_مدیر توسعه سرمایه های انسانی شرکت بیمه سامان با اشاره به تاکید مدیرعامل این شرکت مبنی بر لزوم استفاده از دانش روز دنیا برای توسعه دامنه فعالیت بیمه سامان، گفت: با وجود تحریم های ظالمانه اعمال شده علیه کشورمان، روند اعزام کارکنان شرکت به دوره های آموزشی خارج از کشور ادامه دارد.

به گزارش اقتصادناب از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، هادی رهبری «آموزش کارکنان» و نیز «بهره گیری از تازه ترین دستاوردهای صنعت بیمه جهان» را از موارد مدنظر مدیرعامل این شرکت خواند و افزود: بر همین اساس تا کنون ۱۴ نفر از کارکنان بیمه سامان در ۶ دوره آموزشی خارجی شرکت کرده اند.
به گفته او، برآوردها نشان می دهد شرکت در دوره های آموزشی خارج از کشور متناسب با نیاز کارکنان در جهت ارتقای سطح آگاهی و مهارت کارکنان در سازمان، تاثیر بسزایی در بهبود عملکرد شرکت داشته است.

مدیر توسعه سرمایه های انسانی بیمه سامان اظهار کرد: شرکت در این دوره ها با هدف بهره مندی از تجارب شرکت های خارجی در حوزه خدمات بیمه گری و فنی بوده و تا کنون طبق برنامه ریزی های قبلی انجام شده است.
رهبری با بیان این که کارکنان بیمه سامان در دوره های آموزشی، سمینارها و کنفرانس های بین المللی در حوزه صنعت بیمه حاضر و از آخرین دستاوردهای روز در حوزه های اکچوئری، بیمه های عمر و مدیریت های فنی بهره مند می شوند، خاطرنشان کرد: گرچه سابقه حضور صنعت و دانش «بیمه» در کشور ما طولانی است، اما طبیعی است که دامنه این دانش بسیار گسترده است و بهره مندی از تجارب کشورهای توسعه یافته در این زمینه الزامی است.
مدیر توسعه سرمایه های انسانی شرکت بیمه سامان ادامه داد: با وجود محدودیت هایی که در حوزه روابط اقتصادی و سیاسی برای کشورمان ایجاد شده، شرکت بیمه سامان طبق برنامه و سرفصل آموزشی، همچنان کارکنان خود را برای شرکت در دوره های آموزشی به خارج از کشور اعزام می کند.
به گفته او، شرایط ناشی از تحریم، تائیری در نحوه ارتباط گیری با موسسات آموزشی و دانشگاه های خارج از کشور نداشته و استقبال این موسسات نسبت به پذیرش کارکنان کاهش نیافته است.
مدیر توسعه سرمایه های انسانی شرکت بیمه سامان تاکید کرد که سرمایه گذاری برای توسعه سرمایه انسانی با هدف افزایش توانایی و قابلیت در حوزه کسب و کار، نه تنها در شرکت بیمه سامان انجام می شود، بلکه با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت، دسترسی به دانش روز دنیا، اقدامی با هدف خدمت به کل صنعت بیمه و کشور است و نیز این روند ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا