آذربایجان غربیاخبار مهمورزشیویژهپیشخوان

ارومیه_نانیوز؛۲ نفر از آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی دعوت شدند

به گزارش نانیوز سرپرست هیات هندبال آذربایجان غربی با اشاره به حضور ۲ هندبالیست این استان در اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال ساحلی، گفت: این ورزشکاران از ۱۹ فروردین ماه جاری به مدت پنج روز مورد ارزیابی کادر فنی قرار می گیرند.

مجید ساداتی روز شنبه در گفت‌ وگو باخبرنگارنانیوزافزود: وحید هاشمی و فرزاد امانی به همراه ۲۵ بازیکن دیگر در این اردو به میزبانی اصفهان حضور می یابند و خود را برای شرکت در رقابت های جهانی ۲۰۱۸ سوچی روسیه که خرداد سال جاری برگزار می شود، آماده می کنند.
به گزارش نانیوز،مسعود محسنی، میلاد فیضی زاده، شهریار حسینی، عباس اسدزاده، امین یوسفی نژاد و پوریا قلی پور از مازندارن، عادل شبندی، محمد امین بدریان، وحید عرب زاده و احسان نبوی زاده از بوشهر، شهاب صادق زاده از آذربایجان شرقی، مهدی خوش قدم از همدان، رضا کاظمی از هرمزگان، مهدی رزاق پور، میلاد حمیدی فر، فرهاد شفیعی، امیر حسین سالمی، مسلم زلفی، مهران رهنما، امین کاظمی، رسول دهقانی و محمد ایوبی پور از اصفهان، محمد خانی از یزد، مهدی مقصودی از کرمانشاه و محسن فرجی از کردستان دیگر بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی هستند.
تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان کشورمان در رقابت های آسیایی ۲۰۱۷ موفق به کسب عنوان سومی شد و جواز حضور در رقابت های ۲۰۱۸ سوچی روسیه را کسب کرد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا