اخبار مهمبیمهپول وسرمایهپیشخوان

ارائه تسهیلات به نمایندگان و مشتریان شرکت بیمه دی ویژه بحران کرونا

اقتصادناب_بر اساس مصوبات کمیته بحران شرکت بیمه دی، راهکارهایی به منظور حمایت از شبکه فروش و مشتریان شرکت، تصویب و جهت اجرا ابلاغ شده است.

به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی ؛ کمیته کووید ۱۹ شرکت بیمه دی طی مصوبه ای موارد زیر را مقرر و به واحدهای ذیربط ابلاغ کرد:
۱-  در راستای حمایت از شبکه فروش و مشتریان، مهلت سررسید بدهی اقساط بیمه نامه ها به مدت حداقل ۳۱ روز تا زمان صدور ابلاغیه مجدد افزایش یابد.
۲-  به منظور حمایت از معیشت و کسب و کار نمایندگان به میزان ۲ برابر میانگین کارمزد ماهانه دریافتی نمایندگان در سال گذشته با نظر مدیر امور نمایندگان و کارگزاران در قالب علی الحساب کارمزد اختصاص داده شد.
۳- کمیته همچنان بر صدور آنلاین بیمه نامه ها و پرداخت الکترونیکی خسارت ها که از ابتدای شروع بحران اجرایی شده است، تأکید نمود.

منبع:بیمه دی

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا