اخبار مهم » اقتصادی » بیمه » پیشخوان » ویژه
کد خبر : 6631
یکشنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا;

وظیفه اخلاقی و قانونی بیمه‌گر حرفه‌ای اشاعه فرهنگ بیمه است

  اقتصادناب_”حسین حسینی،در نشستی که با سرپرستان و روسای شعب مناطق۳، ۷ و ۹،کشور داشت ضمن تشریح وظایف شعب،خواستار پیگیری وصول مطالبات با هدف تقویت نقدینگی این شرکت شد و اشاره داشت روسای شعب باید ضمن تعامل با رقبای خود در محدوده جغرافیایی،نقاط قوت و ضعف هر یک از رشته‌های بیمه‌ای را استخراج و با […]

 

اقتصادناب_”حسین حسینی،در نشستی که با سرپرستان و روسای شعب مناطق۳، ۷ و ۹،کشور داشت ضمن تشریح وظایف شعب،خواستار پیگیری وصول مطالبات با هدف تقویت نقدینگی این شرکت شد و اشاره داشت روسای شعب باید ضمن تعامل با رقبای خود در محدوده جغرافیایی،نقاط قوت و ضعف هر یک از رشته‌های بیمه‌ای را استخراج و با مدیران ستادی در جهت حل مشکلات و ارائه پیشنهادات لازم اقدام نمایند ایشان در ادامه افزودند بیمه دانا یکی از خوشنام‌ترین برندهای صنعت بیمه‌ کشور است و در کنار آنالیز ریسک و پرداخت به موقع خسارت،ظاهر آراسته همکاران،برخورداری از تجهیزات امروزی،تقسیم کار و جانشین‌پروری از مهم ترین اقدامات پیش روی ما خواهد بود”

به گزارش اقتصادناب؛حسینی ضمن تأکید بر انتظارات مدیرعامل شرکت مبنی بر رسیدگی به دغدغه‌های نمایندگان این موضوع را نیز اضافه کرد: با طراحی روندی جدید،نمایندگان پرکار و خوش حساب ما از امتیازات ویژه ای برخوردار میشوند.

موضوع دیگر مورد بحث درباره نرخ‌شکنی برخی شرکت‌های بیمه بود که با توجه به وضعیت بازار بیمه کشور و شرایط بیمه دانا ما باید سعی کنیم بهای تمام شده خدمات را متعادل کنیم و صرفا برای جذب پرتفوی متحمل زیان‌های سنگینی نشویم.ما همیشه در هنگام مشکلات با بیمه گذار همراهیم و تمام همت خود را بر حل مشکلات آنها متمرکز می کنیم.

منبع:بیمه دانا