اخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

همایش تجلیل از برترین های شبکه فروش مجتمع سعدی

اقتصادناب_همایش تجلیل از برترین های شبکه فروش مجتمع سعدی بیمه ایران در محل همایش ایران زمین و با حضور مدیران قبلی و جمعی از بازنشستگان وشبکه فروش برتر این مجتمع برگزار شد.

به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، در این همایش آقای آریانپور معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها ، شعب و نمایندگیهای بیمه ایران با تاکید بر جایگاه ویژه شبکه فروش در این شرکت گفت: برای تشخیص مسیر درست ضرورت دارد تا با ارزیابی عملکرد شبکه فروش در فواصل زمانی مشخص،نقاط ضعف وقوت وراهکارهای برون رفت از کاستی ها را شناسایی کرده و تصمیم گیری تشکیلاتی اتخاذ کنیم .

وی ادامه داد:در حال حاضر شبکه فروش با سهم ۸۵درصدی در پرتفوی شرکت نیاز به درک متقابل از سوی مسئولان دارد تا بتواندبر سطح دانش فنی وتخصصی وهمچنین ظرفیت وقابلیت های خود بیفزاید.

آریانپور  نقش شبکه فروش در حفظ ،جذب وپیش برد اهداف شرکت را مهم دانست وافزود:برای سرویس دهی مناسب به بیمه شدگان نگرش مدیران ارشد شرکت وهمت شبکه فروش اهمیت زیادی دارد از این رونیاز داریم تا از این نیروی خوب برای رسیدن به اهداف سازمانی بهره ببریم .

معاون حقوقی وهماهنگی استان ها نگرش حرفه ای به شبکه فروش را مهم دانست و تاکید کرد :با تقویت سیستم های آموزشی باید تحلیل وارزیابی ریسک را به این گروه منتقل تا بستر مناسبی برای فروش بیمه نامه ها ایجاد نماییم.

وی در پایان تاکید کرد :  ایجاد معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها ، شعب و نمایندگیها دربیمه ایران، فرصت مناسبی برای تبدیل نمایندگان حقیقی به حقوقی برای افزایش ظرفیت وتوانایی این نمایندگان است و همچنین  استفاده از ظرفیت  فضای مجازی واستارت آپ ها بسترمناسبی برای افزایش ظرفیت های شرکت است وبه جای تقابل با این گروه ها باید با آنان تعامل سازنده وارتباط موثر ایجاد کنیم .

در ابتدای این جلسه عبدالصمد خدامی مدیر مجتمع سعدی با ارائه گزارشی ازسابقه  فعالیت های این مجتمع گفت :از زمان آغاز فعالیت آن تا حال حاضر ،جایگاه آن رادر بیمه ایران  بسیار بزرگ وموثر بوده وصدور برخی بیمه نامه ها به صورت خاص در این مجتمع نشانگر جایگاه بالای این مجتمع است.

وی برای ارتقای شبکه فروش پیشنهاد کرد تا ترکیب پرتفوی نمایندگان سازماندهی شده ودر ارزیابی رتبه بندی آنان مانده عملیات بیمه گری لحاظ نگردد وهمچنین خواستار ایجاد بانک اطلاعاتی برای شبکه فروش ،برخورد با نمایندگان کم اثر ،بازدید از دفاتر نمایندگان حقیقی ونیاز سنجی شبکه فروش شد.

در پایان این همایش از ۱۳شرکت ونماینده بیمه ایران وهمچنین ۱۵ نفر از مدیران سابق وبازنشستگان این مجتمع با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

 

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا