اجتماعیاخبار مهماقتصادیبیمهپیشخوانویژه

بازدید سرزده رئیس هیات مدیره بیمه سرمد از شعب شرق و غرب تهران این شرکت

اقتصادناب- “با همراهی اعضای هیات مدیره بیمه سرمد صورت گرفت:”

به گزارش سایت تحلیلی- خبری اقتصادناب و به نقل  از روابط‌ عمومی بیمه سرمد، در جریان این بازدیدهای سرزده، رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، بر لزوم مشتری‌مداری و بهبود کیفیت پاسخگویی به مراجعان تاکید کرد. دکتر مجتبی کاتب با حضور در شعب شرق و غرب تهران بیمه سرمد، ضمن بررسی عملکرد این شعب، در دیداری دوستانه با کارکنان به گفت و گو نشست و از دغدغه‌ها و چالش‌های پیش روی آنها باخبر شد.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در جهت جذب پورتفوی بالا و بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان، گفت:« کارکنان بیمه سرمد همواره جلب رضایت مشتری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده‌اند و سیاستگذاری‌های ستاد مرکزی این شرکت نیز همیشه در جهت تسهیل روند خدمت‌رسانی به مشتریان و بهبود کیفیت خدمات بوده است.»

در ادامه این دیدارها، علیپور یزدی، عضو هیات مدیره شرکت بیمه سرمد، با تاکید بر پیگیری موضوعات مطروحه کارکنان این شرکت در ستاد مرکزی، گفت:« شعبه غرب استان تهران شرکت بیمه سرمد، اولین شعبه شرکت بوده که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و به‌منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان بیمه سرمد در پایتخت، در سال گذشته شعبه شرق تهران این شرکت نیز تاسیس شد.» وی افزود:« در تمامی سالهای فعالیت شعب بیمه سرمد در تهران، همکاران ما از هیچ تلاشی در جهت ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به مشتریان فروگذار نکرده‌اند و خوشبختانه کسب عنوان پاسخگوترین شرکت بیمه در دوره‌های مختلف و کسب و حفظ رتبه یک توانگری مالی، گویای تلاش کارکنان این مجموعه، برای کاهش دغدغه‌های بیمه‌گذاران بوده است.»

حسینی کنارویی، عضو هیات مدیره بیمه سرمد، در این دیدارها با اشاره به لزوم حمایت از صنعت و تولیدات داخلی، فعالیت اثربخش شرکت‌های بیمه را به عنوان گامی موثر در جهت کاهش نگرانی تولیدکنندگان و صاحبان صنایع برشمرد و بر لزوم فعالیت متمرکز نمایندگان فروش در این حوزه‌ها تاکید کرد.»

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
رفتن به نوارابزار