اخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

نقش روابط عمومی ها در شفاف سازی از نگاه مدیر عامل بیمه دانا

نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه دانا، اطلاع رسانی صحیح و مناسب به مردم را یکی از راهکارهای مقابله با مشکلات اقتصادی کنونی عنوان کرد.

به گزارش اقتصاد ناب،بیژن صادق در شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی با اشاره به عملکرد این شرکت در طول پنج سال گذشته تاکید کرد: به رغم تحریم های اعمال شده در صنعت بیمه کشور، بیمه دانا توانسته تا پایان سال ۹۶ حدود ۹ درصد از بازار بیمه کشور را از آن خود کند.

 صادق در بخشی از سخنان خود رسالت و وظایف روابط عمومی ها را در این شرایط خطیر با اهمیت عنوان کرد و از آنها خواست با اطلاع رسانی صحیح، به موقع و سریع، ضمن شفاف سازی عملکردها، به ایجاد شور و نشاط و فضای امیدواری در مردم کمک کنند.
مدیر عامل بیمه دانا یادآور شد: روابط عمومی ها همچنین می توانند تصویر مناسبی از نوع نگرش، انتظارات و دغدغه های مردم درباره مشکلات احتمالی بیمه ای به منظور تصمیم گیری بهتر و اتخاذ سیاست های مناسب برای جلب نظر و آرامش خاطر مشتریان به مدیران خود ارائه کنند.
نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا